Well well

På väg hem efter att ha vart och hälsat på mormor och morfar, efter att ha sovit hos David. Jag och David hade film kväll i hans lilla (22kvm tror jag) det vart "Lost in space" (båda bra och dålig på samma gång), "28 dagar senare" (en av mina favoriter), "Clerks 2" (ett ord, awesome!! Att de jobbar på ett snabbmat ställe som de har hittat på själva, som är med i Dogma och har gäst spel av Ben Affleck, Wanda Sykes (?), My name is Earl killarna och Jay and Silent Bob och dessutom är regisserad av Kevin Smith *måste andas* gör det typ lätt en film i awesome klass som Waynes World och The Big Lebowski! <3 Elias karaktären) och sist men inte minst såg vi "28 dagar senare" ( som jag sov nästan igenom för att klockan var tre på natten och jag hade gått upp 22h tidigare.) men det var en sweet filmkväll! Nu är det jag som åker hem för att byta om lite snabbt och drar till min komps utflyttningsfest! Fick en flaska rose vin (hatar att jag inte förstår hur man sätter dit dåna där fjongar på ena med den här mobilen...) iaf. Fick en flaska rosevin (...) av mormor helt spontant nyss, riktigt gulligt av henne. "Du måste ju ha ngt att dricka." Först leta hon efter en flaska vitt för att hon vet att jag gillar det, men de hade inget. ^^

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0