Glass!!

Första glassen i år! Blev två dulce de leche och en melon kula. Problemet? Melonkulan jag fick var seg som gummi = gammal. Är det ngt jag lärt mig av Brevik är det att förra sommarens glass håller knappt till sin egen julafton. Men är det gratis jordgubbs oatly glass så tar jag gärna flera! Men nu så var den ju inte gratis så jag gick tillbaka, först fick jag en ny melonkula för att se om den var bättre, inte, så det sluta med tre dulce ist. Nom nom nom! Glass är viktiga saker, inget man kan fejka! (om det nu inte gäller donkens frusna mjölk, men vi gör det braaaa!)

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0