Det blev en lååång dag!

Stämpla ut en timme och tio minuter senare än vad jag skulle, vart så mycket att göra. Men alla var så duktiga idag! Snabba, glada och alerta. Tja alla var iaf ngt av det. Och duktiga Helena som stod ut medvatt stå en hel dag i ettan, tur att Ulf kom förbi med DT jackor som räcker ned till knäna^^ önska vi kunde få ha en mössa på oss också där, typ donkens egna ollon mössa! Skulle vara sket gött! I morse när jag äntligen kom till jobbet var det första jag gjorde att ta på mig mina jeans legginfs under byxorna, ta på mig min skjorta och sedan ta på mig så många tjockis tröjor jag kunde! Det blev 2 tröjor, en fleece och en fleece väst. Tobbe var elak och sa att jag såg tjock ut!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0