Damn

Försovit mig. Jag blir så bitter! Hur kan jag sova mig igenom fem klockor!!! Jag fattar verkligen inte! Vad ska jag göra för att kunna vakna ordentligt? Jag gick ändå och la mig vid elva igår, somna lite innan tolv, beräkna att jag skulle upp vid åtta. Varför kan inte jag få vara en normal människa som bara behöver 8h sömn iställt för typ 12 som jag verkar behöva >.< Roligaste är ju att jag bytte med Johan igår. jag skulle igentligen ha gått 11-20 men bytte till mig 10-19. Om jag skulle ha haft kvar min gamla tid så skull jag bara bli ca en kvart sen ist för en timme och en kvart.,,

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0