Bitter fittan

Ibland känner man "hmm... Idag kanske man kan kapa sig själv lite tidigare och gå och lägga sig så att man kan sova ikapp de där timmarna man missade natten innan." Självklart är det dessa dagar som vi säljer typ 2000 över budget och dum-dum rush. Förlåt jag borde inte vara så negativ och tråkig om det, det är ju tok kul att sälja över oftast! Men idag, snälla låt mig gnälla! Jag är halvsjuk och livrädd för att få en halsfluss igen och sketa ghöra trött efter att ha sovit 2-3 timmar i natt! Be med mig om att jag inte kommer vara lika bitter imon! Ska till David och chilla med film och snask, bara pinsamt om man kommer bitter... *snaaaaaark*

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0