Åh det är ju typ vår!

Fick värsta vår känslorna idag! Det är världens solsken, jag har på mig en parfym som jag hade förra våren (xs), ngn annan har på sig dkny på vagnen, det typ pirrar i hela kroppen av lycka(fast jag vet inte varför:P) och Foo Fighters i öronen på högvolym! Kan det vara för att jag fick det bekräftat av morfar att Mars är en vårmånad och att det då bara en månad kvar tills man börjar försöka sola på balkongen. Alla vet att det är dumt och för kallt men alla gör det ändå :P Mars för mig betyder ASM och möjligtvis en liten tid ute på Brevik så att jag kan fp ta hand om säkerhets mojs så som att knyta selar till linbanan, ta ned höjdrädda ungar från höjdaren(höghöjdsbanan) utveckla grupper så att de trivs bättre med varandra och kanske kan samarbeta bättre. Mat som jag inte behöver göra själv ;) kanske får hjälpa till å bygga på nya höjdaren dessutom uppe vid myggebo! Mmm älskar våren! Dock finns det en sak som gör mig bitter och det är att trots att jag trycker på enter på mobilen och shit s trycks allt ihop ändå >.< men vafan det är vår, måste sluta vara bitter! Btw så hade jag min öppningavecka förra veckan och inte stängningsvecka, snacka trött liksom! Tack Frida! ^^

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0