Fullt ös!

Har en veckas ledigt nu, ska bli så skönt! Visst det tar ju en del av nästa månads lön men jag tror det kan vara värt det^^ men ingen vila, ingen ro! Imon börjas det med att jag och morfar ska se Avatar i 3D och efter det ska jag bege mig uppåt i landet. Om det funkar så blir det farmor och farfar och sova där för att nästa dag åka till norpan för att stanna till hos Jonte. Sen dagen efter det så ska jag först fika med Erik för att på kvällen käka middag med föräldrarna. Fredag åker jag hem igen då jag äntligen ska få se Billy Talent!!! Som jag har längtar, fråga bara ngn på jobbet^^ kanske blire ut gång. Lördag äre fest hos Daniel, mer alkohol nom nomnomnom! För att på söndan lugga däckad hela Dan! Tanken är ju den att jag ska gå upp lite tidigare på måndan för att städa, vet inte om det kommer hända eller om Emily har lämnat tillbaka min dammsugare tills dess. Men plockning hoppas jag på^^ sen så kommer jag sitta resten av måndan och hela tisdan med att plugga inför asm... Ligger efter så jag kommer få ta med mig det till norpan också. Men det ska jag väll klara! ^^ hmm känns dock som att jag kommer behöva ta semester för min semester... Och fattig lät jag bli också. Men men bara räkningarna blir betalda så går jag klara mig!^^

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0