Tillbaka med vinden...


   Har vart typ internet lös sen i Söndags då jag har jobbat och så har min far vart här och hjälpt mig med balkongen och skrivbord. Så nu har jag äntligen ett litet kontor i mitt sovrum och en förhoppningsvis ganska snart fågel fri balkong! Bara en liten glugg kvar där de kan ta sig in. men ajg seriöst skjuter de om de gör det nu! >.<Vill ju börja min sommar säsong på balkongen ju!

   Jag är sjukt trött.. Har jobbat 8-17 tvådagar nu (Vilket innebär att jag är där senast sju och börjar med allt och det innebär att jag måste upp 05.30 för att komma dit i tid..) vart på breivk innan dess och är socialt utmattad av det och.. tja det går på... Är dock ledig på Torsdag så då tänker jag sova, tills farmor och farfar dyker upp... och sen är det träff på fredag med arbetsledarna, hörde ett rykte om fem kamp på Liseberg ochmiddag^^ Blir nog nice men ngn riktig ledig dag verkar jag inte få på länge>.< men men det blir ju pengar iaf:P Har ju fått en liten löneförhöjning nu dessutom.Skönt att ha över 1ookr i timmen (typ 103 eller 106 :P) För att ajg är över tjugi och går på handledar lönen....

  Hmm... fasen asså borde verklligen lyfta på arslet och plocka i rummet, laga mat till jobbet, duscha, fixa lite på balkongen, fixa lite i vardagsrummet, lägga i mina avdelare i lådorna i garderoben... Visst en del kan vänta men skulle vara skönt att få allt gjort.

   ga ga ga.. jag babbla och låter tiden gå.. kom på en sak till jag borde göra GÅ OCH LÄGGA MIG! 8-17 imon med ju >.<

Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag fick också över 100 nu :D 107 till och med! GO GO GO årlig ökning och lönepott :D

2009-05-05 @ 23:13:54
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0