nice


   På vagenen hem igår så börja en kraftigt berusadman börja prata med mig. I Vanliga fall brukar jag bara ignorera och tycka det är jätte jobbigt menden härä gången bestämde jagmigör att inte göra det och börja prata med honom. Det sluta medatt ajg hade en ganska intressant pratstund med honom. Det visa sig att han hade gått ut och supit pga att han hade fått ett telefonsamtal från en man han inte kände som angavsig somhans frus älskare. Han va helt förkrossad överdet det märkte man. men jag hoppas att jag kunde prata lite vett med honom och att han lödmitt råd att prata med henne. Det ända bevis han hade var ju telefon samtalet. Det kunde ju havart vem som helst som vill krossa honom bara. Jag hoppas verkligen att han pratar igenom det med sin fru, vill inte veta hur skit hans barn (Tre pojkaroch en liten flicka) skulle må om de skiljer sig liksom >.<

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0