ledig

Ledig idag. Jätte skönt^^ Men är inte pepp på att göra ngt... Borde verkligen städa hemma, det ser ut som jag vet itne vad. Ochdisken står på kö fram till diskhon... Men känner att om det har sett ut så nu ett tag så kan det se så ut lite till :P Na ska nog bara ta det lugnt och skönt idag. Funderar på att gå och köra ett litet sånt pass jag körde igår på gymmet (Cykla18min efter ett program och sen cykla ytterligare 12min på ngn slags sittandes cykel. Trött, svettig och illamående var jeg efter åt men är stolt över att jag klara det :P Duschen efter är ju lätt bästa sen^^) men iaf så får det bli efter mötet på jobbet sen. Jag struntat ifall de tycker ajg är lika dum i hufvudet som mitt mellanslag, över att ajg kommer dit när jag är ledig. Men jag är så förbannat trött på att folk kommer fram och säger att sådär ska du itne göra, det sa viju på senaste asm mötet.... blaaa...

   Nej upp och hoppa och gör ngt....

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0