Jag, Skalman.


 Ni kan kalla mig skalman för tydligen kan ingenting ngnsin väcka mig! Jag hade först en klockan, funkade ibland men sen så hörde jag den inte längre. Sen satte jag tre klockor, det funka också ett tag men sen så hörde jag inte heller längre de längre. Nu sätter jag fem klockor, tror ni inte fane mig att jag försover mig ändå!! Jag är konstig, det har jag alltid varit. Jag är virrig och glömsk och är otroligt trött. Att jag är trött kan nog mycket väl vara pga min depression, men ändå>.< Det är pinsamt :(

   Upp och hoppa Sofia, låt detta inte dra ned dig ändå! Gör om gör rätt!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0