in you nose, Bitch!

jag borde vara tröttare, after all så har jag ju bara sovit i fyra timmar inatt. det effing tåget var försenat tio minuter vilket betyder att jag missar min sista spårvagn till hammarkullen >.< tack så mycket. Hur fasen kommer ett tåg försent på en tisdag kväll? Speciellt när det är sista? Jag undrar jag undrar >.< ajja var ju tvungen att gå upp tidigt fr att jag skulle klippa mig! Blev en liten page och jag är faktiskt riktigt nöjd^^ ända neggot är ´ju att jag inte kan ha toffs längre men det ordnar nog sig :P
   Nu har jag min näst sista stängning innan det bär av mot norrköping och brevik för godkännandet av instruktörandet! kul kul! Ska hinna med att hälsa på folk i norpan också samt kanske en liten snabbsväng upp till sthlm och träffa Robin. Dock lite nervböst och osäkert då det är första gången vi ses isf:S

   I dag har vart grymt kul på jobbet! Hade min andra utbildnings dag med en kille i köket och det gick grymt!^^ Inte bara oscar utan mina små kökspojkar Kim och Daniel var grymma! Kim visade tom Oscar på Big och vanliga när jag var tvungen att gå ut för att köra tvåan lite! vadå, jag ? Stolt? :P Pojkarna växer upp så snabbt^^

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0