I rule this life, my life, din mammas life!


   Det krävs att heta Sofia för att nästan skära av sig fingret och sen typ sätta fast plåster och tejp så hårt att fingret blir kritvitt och fuktigt>.< Trodde det skulle falla avnär jag kollade på det.Ett tips. Även om du skall stå i ett kök i fyra timmar så vira inte vanlig tejp runt fingret hårt. Tror att dina fingrar uppskattar det lika mycket som mitt jgorde >.<  Men vilken tur att jaginte har ett djup skär sår,ett fint och sårigt brännmärke och massa små papercut skärsår över mina händer..Tur att mina ben inte alls är täckta av "Hur fan fick jag det?" blåmärken över benen och att jag fortf inte har ont i min fot som jag stuka för tre veckor sedan>.<
   Sometimes, heta Sofia Sucks... Big time...

  
Ajja. Look on the possetiv side! Jag är äntligen hemma från jobbet och håller på att färga min utväxt, sitter med ett gott kallt glas vitt vini handen! Skulle ha vart nice att träffa Sebbe nu också, skulle vart kul att se hur han är när han är full:P Men aset skulle hem redan så det blev inget>.<

   Nu ska jag lägga i resten av färgen ochsen duscha lååååååång time! ^^

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0