Då har man blivit som dom andradå >.<


   Ja, jag har blivit som en av de, en av alla dom andra som finns i världen, en som följer tydligt med strömmen, en fjortis, en modefjolla, en ensam mamma, en som gaaaah. jag kan itne ens tänka klart nu! VARFÖR MÅSTE JAGOCKSÅFALLA FÖR ROBERT PATTINSON!!!  jag är störd. Jag känner mig som att jag är 13 igen. Jag om trodde jag hade växt ifrån såna här kändis crushar! Förstår ngn hur irriterad jag blir på mig själv eller? dumma dumma hjärna>.< 
   Men hur kan man rå för det när mannen ärgrymt snygg. Dock så ser han riktigt konstig (och icke snygg ut) på ngra foton osm ajg tror är från releasen av twilight. Men såfinns ju alla de andra bilderna.. fuuk... Nog för att jag ngn gng i framtiden skulle bli nyfikenpå filmen och hur personerna i boken ser ut i filmen. (dock har jag inte sett filmen än. tror det är för att ajginte vill bli besviken.) men varför slog det ned så hårt på mig nu? Usch kanske borde börja prenumerera på Frida eller okej också så att jag kan få in allt snaskigt om de. Kan säga att det inte hjälper att man har små läsit i en avde ochfått reda på att han ärsingel...

   Gosh.Skjut mig ngn!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0