Brevik


   Sitter här ute nu^^ Det är varmt nice och härligt^^ Att det finns en klass med nior här ute gör det ju bara lite bättre än perfekt då m,an får i den dr här liga breviks känslan man får på sommaren då! ^^ Tänk det är bara en vecka kvar tills det hela börja :S Jag kommer ju inte kunna vara med på startdagarna dock då jag jobbar :( ,em hoppas jag kan ta igen allting sen när jag kommer upp vecka ndärefter^^

   Om ca en och en halv timme ska jag ha bergsklättring med barnen. Har faktiskt aldrig riktigt hållt i det innan men har ju haft backstapling och säkerheten är ju ungefär exakt samma. Det gäller att peppa och se till att de inte ger upp för vad som helst;)  Fick höra föut att Ab sailingen (vet inte hur det stavas) har blivit klart! Tydligen så var Gustav och Johannes ute nu i början av veckan och fixa det! Shit vad pirrigt det måste vara att göra den! (Absailing är när man firar ned sig från ett berg. I det här fallet från en klippa som heter Amerika klippan som är grymt hög ^^)

  

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0