Boll


   Sol, sol, skinande sol. Önska bara att ajg hade ngt att läsa till så skule solen vara ännu bättre. Läste ju ut sista boken i Twilight serien igår >.< Riktigt dumt av mi då jag inte åkte in till stan i dag och kunde köpa ngn annan bok att läsa.. Men det var på samma gång värt det. Gosh spännande spännande! :P Har för mig att Stephanie Meyer (Hon som har skrivit serien) har skrivit ngn mer bok. Med tanke på hur duktig hon är på att fängsla oss unda tjejer med kärleks hormoner kvar ända upp i näsan, så skulle jag nog kunna falla för den med:P Just det. the Host heter den! Nomnom med aliens och sånt också! ^^Bara att inhandla och börja läsa då antar jag :P Verkar dock inte finnas på svenska än men kanske ska ge den ett försök ändå^^

   Nu in i duschen och tvätta bort svetten! Jag stinker verkligen i armhålorna :P

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0