15/5 nr.2


   Bil jäfelnvar dödnärjagkom ut.. Hur fankandet hända!!!Hurkan all elektricitet försvinna på nio timmar utan att det har stått på ngt i bilen? >.< Wtf, visst det finns säkert någon vettig förklaring men orka! Jag ville ju ha bilen till att åka hem i ju! Sjukt frustrerande att det står en bilpå parkeringen som jag skulle ha kunnat tagit men som inte vill...
   Jag har funderat på en sak. För några veckor sedan när jagvar på TSKurs så var ju några från andra läger gårdar där och gav mig ett tips som jag bara måste prova! De sa att det är ju inte så att det är något fel på tex kaffemaskinken utan den är ju bara ensam! Den villju ha en kompis! Så om man köper en liten kaffebryggare somkanstå brevid den så blir den glad igen ochbörjar tuffa på som vanligt! Kanske ngt för min iPod! Kanske borde köpa en iPodnano kompis till den som kan åka med varje gång jagska ngnstans! Då behöver den ju aldrig känna sig ensam när jag inte är med! ^^

   Well well. Home kom jag. Hem till en litet smått berusad farfar (Surprise surprise) och en stor kvällsmåltid. Dock hade de ju såklart glömt att jag är vegeterian ochinte äter kyckling och räkor (Surprise surprise) men det var ju en fin gest ändå^^ de hade köpt lite bröd och ost också så jag fick äte lite också^^

   Spelningslista till jobbet? På G. Har försökt att fixa lite i podden, även fast typ 25%av låtarna inte funkarså blir det en roligblandning^^ Mycket skate/pop/punk/rock lär det ju bli då det ärdet jaghar mest, men även också lite härligt nittiotal från min ena inlagda absolut music nr... ngt gammalt. och ngn reaggeton (Hur det nu stavas) som ajg har fått in påmin dator någon gång när jag hade fest hemma hos mig och Emilia satte i någon avsina skivor i mindator.. Alkohol + Dator = Hitta konstiga saker i datorn senare^^ "Hur fan kom Ne-yo in påmindator? Jaglyssnarju inte på honom! :S"

 
Sova->vakna->visa farfar och farfars bror Bertil till hammarkullens stationen imon->skickangt meningslöst sms till ngn-> träna ->Skickafler sms till den här någon-> jobbet köra skift->sms->min musik.>kul kul kul!!!! :P

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0