15/5 (Min namnsdag!^^)


   jag vet att jag är otränad men när jag lyckas springa lite på bandet (Först varvade jag springa och gå i sex minuter och sen ngn längre grej..) och sen lyckas jag nääääääääääästan ta mig igenom utan att ge upp på ett spinning pass på en halvtimme (Lyckades inte stå upp sista minuten >.<) och efter det core en halvtimme... *måste andas* iaf. Då tror man att man är odödlig. Vlket man inte är visar det sig dagen efter >.< Tjena eller! Jag kan INTE sätta mig ned ens på huk utan att det känns osm att att jag ska spricka i tusen lego bitar! PLus att jag på ngt konstigt sätt har lyckats få ngn slags bula på insidan av min ankel :S Det känns som att ngn har tagit en stor pinne och kört in kortänden där! I don't get it liksom!

   Till en ngt mer dyster nyhet. Jag tror jag måste ge upp glassen :( Jag får ont i magen tom av den laktosen. (Tror det är laktosen, och det är nog ganska stor chans att det är det>.<) Whyyyy oh whyyyyy!! Ta ifrån mig godisetm, ta ifrån mig teet men snälla! I.N.T.E. GLASSEN!!!!


   NU ska jag iväg från jobbet och hem till lägenheten där farfar med bror väntar på mig. ( Min farfars bror, som är över 70, ska springa göteborgsvarvet som han gör varje år imorgan! Dagens cred ger jag till honom!)

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0