12/5


   Det känns så himla typiskt att en sån här dag så ska man behöva jobba! Solsken och värme är ju nog ngt som varenda människa diggar i sverige! Orättvist>.< Börjar eofs kvart i fyra men ska innan dess ha gjort personal upp ställningen så behöver vara där minst en kvart innan>.< Vilket betyder att jag behöver åka hemifrån klockan kvart i tre typ. Då har jag ju lite tid på mig att sola. Men man vill ju mer ;P
   Åt min frukost på balkongen idag! ^^ Lovely! Det var jag en skål allbran, två mackor ochP3 ^^ Härligt sällskap^^

   Ngt somajghar glömt att säga skryta om är mitt skift i söndags. Jag var s¨glad att alla var så duktiga och kämpa och verkligen gjorde det de skulle! Plus att köket var rent nästan hea tiden! ^^ go go go Mer sånt vill vi se^^

   Nu är det jag som går tillbaka till balkongen med lite gott och boken "när jag hör din röst" (Läste över halva igår, vadå fängslande:P)

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0