-idioter, varför finns det inga kvoter? För idioter-


   När jag var på väg till tåget efter jobbet fräste en kille på en moppe (trimmad) förbi i vadjag tror var 70km/h (Var säkert ngt mer åt 60 hållet men fort gickdet.) Tänkte inte så mycket merpå det förutom att han säkert kommer ramla och dö, ungjäfeln hade ju ingen hjälm ens >.< När jag kom till tunneln så åkte han förbi igen med en kompis därbak(Också utan hjälm) och han var tvungen att gasa försiktigt för moppens framhjul lyfte på grund av baktyngden. Återigentänkte jag jäfla idioter! Men men vad gör man och har man en ung hjärna som ajg så glömmer man det lätt ;P Men vet vad som hände eller? Jag stod på stationen och ser skithögen med sin kompis utanför Basement (Ungdomsgår i Kållered) där han tydligen skulle dumpa kamraten. Ochvet ni vad som händer!? Idioten gasar,tappar kontrollen när hjulet lyfter och ramlar av!!! Hahahaha^^ Ledsen men han måste skylla sig själv också! Visst han låg på marken och såg ut att ha gaaaaanska ont, speciellt i ena benet (Om jag inte hade haft två spår och tre stängsel mellan mig och honom så hade jag gått fram för att se om jag kunde hjälpa. Istället kom andra människor dit.) Men seriöst! Hur dum får man vara när man kör en trimmad moppe som är hottad upp till 70 (isch) utan hjälm?

Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot Idiot diot Idiot Idiot

Kommentarer
Postat av: Flisan

Jo, jag fick ju årliga höjningen för 20 år och områdesledare. Men sen fick vi ju lite av potten också :D Jag och Victor tjänar typ mest :p

2009-05-07 @ 13:58:08
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0