Vår fever


   Jag kom ut på min promenad! Woho! Och det var wunderbart! Jag hitta ett skogs stråk nere mot hjälbo som var jätte fint att gå i. Inte så långt men det duger. Hitta dessutom ett berg med utsikt över bäckebol och kanalen. Kanske kan ta med mig lite varmt te eller kaffe ngn gng och mysa, gärna med ngn^^ Så den som vill på picnic med mig får gärna säga till så bestämmer vi ett datum^^ Går kanske tom att grilla där:P

   Shit mina fingrar är typ sjukt stela och jag kan knappt skriva. Korrektion, mina händer är sjukt stela så att jaginte kan skriva! Tog lite bilder på utflykten med. lägger upp de senare^^

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hm ja. Fast Fill Hopper innebär fyll på där det är slut på bönor. Och om det står det fastän att det är fullt så är det för att det är FÖR fullt. Typ som när nån häller i för mycket Daim i flurrydispensern. På framsidan finns två hål med haspar som man petar på och drar fronten uppåt. Låser upp en silverspak så den står rakt upp och lyfter "hoppern" innifrån och trycker på exempelvis "liten kaffe" så maler den ner en omgång och så tror datorn att den är påfylld igen :)

2009-03-17 @ 22:08:25
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/
Postat av: Flisan

AKTA för det är knivar där inne med :p

2009-03-17 @ 22:10:57
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0