ohoj


   Vart en del sen sist, jag har vart sjuk som en åsan först och främst och hade den hemskaste stängningen ngnsin i högfeber och smärtsam kropp, jag har vart i helsingborg hoss becca och festat och jag har försovit mig min första öppning på över en månad plus att nya chefen var där>.< orka berätta allt.
   Det jag är ledsen för dock är at tydligen så har folk från mitt jobb hittat min privata blogg... :( inte kuk då jag är väääldigt personlig i den och skriver det jag tänker och tycker. Sen känner en del av mig att jag får skylla mig själv då jag skriver om dagliga saker som har hänt och som gör det enklare att lista ut att det är jag. men det är samtidigt inte kul då det är min dagbok och vem vill slänga bort sin dagbok?

   fuuk orkar inte ens skriva mer nu pga det..

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0