chill



   Hmm.. vad jag vill helst nu? Mysa med ngn i sängen. Nej jag talar inte om sex, jag talar om det mysiga att ligga om att hålla om varandra och prata kanske få ngn liten puss på kinden, på armen eller om man ligger sked, i nacken. Åh! Ge GUd! Ge mig en puss i nacken nu! Ge mig en arm som ligger runt min kropp nu! Ge mig mys! Fan vad jag vill ha det nu men jag vet mycket väl att det inte kommer ske>.<

   Btw. note to myself! Köp aldrig mer glass i Big Pack. Det är inte gott och du mår bara illa. Det är värt det att köpa lite dyrare finare glass typ Sia eller (Som jag anser är finare) GBs glass som är i pappers förpackning som man när man var lite kunde skära i två delar och äta direkt ur!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0