Chill ep. 2


  No Chill? Yes chill! Chill i soffan med wienerbröd, nachos, glass, cola och Silent Hill filmen... Om jag törs >.< Chill ensam? Yes Chill ensam hense den enorma mat konsumtionen jag planerar... Men Chill liksom... Bara chill... Chill med att det är snö kaos ute, samma dag som jag såg vårens första krokus (Krokus in my heart) Men som nu är begravd i ton av snö... Det är inte chill av Moder Jord! Om den inte gillar det då:P Men det är Chill att sitta inne och kolla ut. Men det skulle vara soft att ha ngn att chilla med... Mys Chill liksom... Prat Chill. Men man kan tydligen inte få allt här i livet. Oerhört oChill!!! Men man kan väll få drömma det och försöka liiite iaf!?


   Chill

Kommentarer
Postat av: Café Design

Intresserad av ny design?

Kolla in min blogg, du har möjlighet att vinna lättare designer eller beställa enligt dina egna idéer

2009-03-16 @ 08:50:25
URL: http://cafedesign.blogg.se/
Postat av: Flisan

Fill hopper betyder att man ska fylla på kaffe. Men eftersom det oftast blir så när det är fullt så betyder det att man fyllt på för mycket. Så man får liksom lyfta upp hela fronten och köra in armen och låsa upp en grej och låta den mala kaffe... men det kanske nån redan visat vid det här laget :p

2009-03-17 @ 09:11:55
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0