Ute på Brevik and lovin' it!


   Jag har haft TS, COOP, linbana och mys! Kan det bli bättre? Jo då, självklart! Jag har bränt mig som fan i den gassande solen som det har vart sen jag kom hit (Vill ju inte skryta men det är ngt speciellt med mig ;P) Jag mår topp och önska jag kunde bosätta mig här för gott! Att få vara ute i naturen, skita i smink, fasta tider, mysiga och otroligt mycket skoj är ngt som alla borde få uppleva riktigt ordentligt som här! Det äår specielt jag vet, det låter dessutom som en sekt när man talar om det! Men jag älskar det här stället och det kommer för alltid vara en speciell del av mitt hjärta!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0