Studsa


   Full späckad dag. Upp och hoppa och inse att man har försovit sig till bussen! Som tur är får jag skjuts til färjan och hinner med. Innan jag träffar flus hinns det med shoppande av söta örhängen och halsband och ett par solglasögon (Som jag var i seeeesperat behov av då jag glömde mina på Brevik>.<) Fikade med Flus och stötte sedan på hennes vänner Karin och Lisa. Vi gick runt lite i affärer och kolla och försökte få Karin att bestämma sig vad hon mååååste köpa på Duka.. Jag förstod mig inte riktigt på vad som var så svårt med det! Det finns ju sjuuuuuuuuuuuukt mycket man vill ha på Duka ju!!! Men tydligen kan inte vissa se det :P
   Drog mig till Jonte sedan och DET var verkligen sjukt kul att se honom! Han är så grymt mycket piggare nu än förut och det var verkligen trevligt att träffa honom! Ska kanske se honom på Onsdag i gen om jag kan komma ifrån Brevik^^

När jag kommer tillbaka till Brevik så är det första jag märker att det är låst! Not funny at all... Ringer till far på mina sista batteri minuter och det visar sig att det fanns en nyckel här ute so mde hade gömt undan till Loa. Tack gode gud!!! And now here I am! :P

   Dagens låt

   Lily Allen - Not Fair

  
Jag kan inte få ut den ur huvudet!!


Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0