skool


  Barnen är glada och goa... och sjukt pratglada!!! de pratar och pratar och pratr och pratar . Det finns ingen ände! Jag som blir så jäkla irriterad när folk inte lyssnar får verkligen lära mig mer tåla mod :P Men annars är de duktiga! ^^ Ingen som tvär vägrar ngt för att det är tråkigt! Inte ens kanot liksom:P Fast där är det nog bara jag och alla andra som ahar paddlat i tusen år som tycker det iiiinte är lika roligt längre:P
 

Dock så fick ajg köra Buster idag:P Det är naaaajs med motorbåt även fast den inte är världens snabbaste så känns det som den är det^^

   Fick dock hålla i höjdaren typ idag^^  (Höjdaren= Breviks höghöjdsbana) Riktigt kul då jag inte har hållt i den så mycekt innan:P Aldrig helt själv men jag känner på mig att jag snart kommer få göra det ;P Det är verkligen slit att hålla i den, man ska gå igenom allting, se till så att alla förstår det viktiga och sen ska de ju göra allt det man har sagt också! Det blir ju en himla massa frågor även fast man har sagt allt sjuttioelva gånger! Men vad gör man inte för barnen :P Peppning hit, förklaring dit, hjul upp där och nackspärr här! Det är Höjdaren i ett nötskal^^



   I morgon är det bågskytte och linbana som gäller ! Jag håler i de själv så det betyder att jag får betalt dessutom :P


Är det ngn mer som känner igen den blonda snubben?1 Jo visst är det Martin Emtenäs från Mitt i Naturen på ettan! Breviks Celebrity numero uno!^^

  Alla bilderna är sååå tagna från antingen breviks hemsida http://www.kfumbrevik.se/ eller från brevik medlemmarnas hemsida http://www.kfumbrevik.se/html/kfumbrevik/ Om det är ngn som känner sig illa berörd över att jag har lagt upp de bilderna här så ska ni veta att de även finns på de två addresserna :P

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0