Gräjt!


   Haft nior idag. De har vart helt okej, lite stökiga och vill inte lyssna och är hela tiden sena men då får man skylla sig själv om man bara kan åka linbanan en gång då! Vi kör ju såklart med kollektiv bestraffning här ;P Hjälpte Johannes med flotten som man ska landa på när man kör med nya Absailingen som pojkarna (Johannes och Gustav och kanske mackan också?) har fixat. Det känns fortf riktigt obehagligt hur bra det gick. Allt flöt på, allt var perfekt, det sluta regna och solen kom fram. Jag svär att jag kommer inte vakan upp i mon för att jag är död! Så bra var det!

   Något som jag är glad äver att jag fick TS:en (Teambuilding...) fungera riktigt bra idag!!! Fick till härligt snack och det bara kändes okej! Sen att jag glömde gå igenom Vad TSU är mned de och allt framställdes som lekar och att jag inte sa att vi har utmaning efter egen risk och att jag glömde helt bort att sä'ga till att om jag anser att ngns säkerhet är osäker så kommer jag avbryta mm. Det gör aaaaaaaabsolut ingenting:P Jag är nljd som det är då jag inte är en fullfjädrad helt ut i fingerspetsarna på Ts än! Allt kommer med tid, lite som skiftkörandet på jobbet, Learning by doing! ;P

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0