yo!


   Vet ajg har inte skrivit ngt på länge, men har helt enkelt inta haft lust. Im a bad bad person! Jag har liksom suttit på internet med inget att göra och inte ens då har det kännts rätt att gå in och skriva ngt. Det känns som att jag inte har ngt att skriva om!

   Visst jag kunde ju skriva om att jag nu går som arbetsledare på jobbet (har fått en skyllt där det står Sofia-Arbetsledare på^^) jag kunde också berätta om att jag nu gick nästan en hel månad (Förutom tre dagar) bara kvälls skift och hru det screwa upp mitt huvud riktigt rejält! Jag kunde inte sova ordentligt och kände mig som ett monster. Jag kunde berätta om mit förbannade öra som det har vart noll ljud i över en vecka nu och ajg då igår var på akuten i haga i tre månader pga det och doktorn fick ändå inte ljud i det! Så nu måste jag till apoteket och köpa läkemedel med pengar jag inte har som jag nu då får av mormor och morfar >.<
   vad mer kunde jag berätta? Jo jag kan ju berätta att jag nu har fått heltid på jobbet! Berätta för chefen som det avr att jag inte klara mig på det jag får nu och höll på söka alfa kassa plus andra jobb för att det itne funka. ^^

   Sen vet jag inte riktigt. Att ajg har flytta är ju old news liksom... Att jag köpte två riktigt dåliga monster filmer är ju ngt som ajg brukar göra så det är ju lite old också... (Kan berätta mer om vilka filmer ni inte ska köpa senare!)

   Men nu måste jag sticka (Försökte skriva kila men är osäker på om det stavas KILA) för måste ju då till apoteket med mormor och morfar...

   slem!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0