No air...


   Asså vad fan ska jag ta mig till me dig bloggen? Jag orkar ju inte skriva i dig just nu! Men på samma gång så vill jag det... weird. Jag tänker på dig när jag åker spårvagn, när jag är på jobbet och alla andra ställen... Ibland ser jag bara saker som "Det där skall jag skriva ned i bloggen!" Men det blir ju för fan aldrig av. Som härom dan när jag så en tjej i väääärldens fulaste skinn jacka och ajg tänkte bara "Dött djur walking! Walking the bajsvit brun snow mile!" Tjejens jacka skulle seriöst passa bättre på en pensionär liksom! Visst det var inte mycket till djur på den, bara kanterna men det va ju de som man såg (Förutom den dåliga passformen :P).
   Sen har jag ju jobbet som ajg borde kunna snacka på om hela tiden men det är ingen jobb hysteri som det var på Ingelst! Folket älskar inte sitt jobb lika mycket där! Jag har tur som har Tobbe där som kan jämföra sin kärlek till donken med min! Han skulle vara en riktigt jäfla värdig Ingelst kollega! Och Marie då också! ^^ Sen finns det ju såklart fler som märker ut sig mer men inte som Ingelst. Home will always be hom liksom!

   Ajja shit it.. Jag dygnar inatt för att ajg har lust och får typ lite panik av att gå och lägga mig när jag vet att ajg ska upp strax igen >.< Inte bra ajg vet... Samtidigt hatar jag att dygna också... Höll på att ge upp förut men då tryckte jag i mig mina koffeinpiller som ajg hade sparat till senare och sitter nu och väntar in kicken:P Det jag hoppas på är att de håller i ngra timmar så jag orkar med spinningen på morgonen sen^^ Haha kommer första gången jag prova på spinning (Och ända gången hittills:P) Jag höll på att dö!!! Hahaha har aldrig vart så trött föut liksom^^

   Men men.. Im goingo eat mina vegtables now and shut up.. Mmm wook grönsaker med chilisås och soya!

   peace!

Kommentarer
Postat av: Flisan

S: mjo men dom hävdade ju att dom bara behövt ta en liten kaffe överhuvudtaget :p skitsamma... alltid är det nåt :p



nä, jag blev ju "lagd på is" i några veckor så har precis kommit igång igen. Var serviceledare i helgen och ska ha uppkörning som både service- och produktionsledare nu i mars :)



Kör du skift nu? Måste ni gå BSM också?

2009-02-24 @ 11:58:00
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0