Börjar bli lite trött på stängning nu >.<


   Men jag får köra skift så får väll vara glad för det. Lite sur blir jag dock att Martin får köra dag och inte jag...

   Stängningen gick bra om man inte räknarm ed att ajg typ börjar få en dunderförkylning! Min näsa vill inte må bra, enligt Emma så kan det var abi hålorna eller vad det heter.. >.< Huvudet dunkar värreän en dödmetal trummis med dubbla kaggar.... Fuuk...

   En liten rolig grej som hände i går var att det kom två killar som gick årskursen över mig i gymnasiet, i norrköping. Jag blev liiite chockad faktiskt! Hade inte tänkt mig att de skulle komma i våran drive av alla ställen. Det som jag tycker är lite kul är att ena kille n själv har jobbat på donken, fast i Mjölby, vad jag vet^^ haha

   Har säkert hänt ngt roligt i dag på jobbet men kommer inte ihåg så mycket, är sp grymt trött^^ Kul hade vi  iaf^^ Min tredje stängning med Tobiasen, sjukt niiiice^^ Jag Tobbe och Emma (Som jobba till tio) hade en sorts övertrötthets flabb anfall den sista timme nemma var med oss. haha då kan man säga att aaaallt helt plötsligt var kul och värt att skratta åt. Ååååååh låg humor vad jag älskar dg^^
   Annars var det nice folk som jobba. Det var ju då jag Tobbe och Emma och sen även Daniel i köket, Mathilda till 18 i tvåan och David och Linn (Eller Ling som hon blev döpt till idag^^) och då Samira förståss som hoppa mellan kök och dt. Hade även en newbie i köket i dag som fick en utbildning av Tobbe, gick bra. Lite irriterande dock att vi är schema lagda så att vi ska klara oss på två pers och den nya i köket >.< inte bra... Inte hinna ngt.. Tar tid... Inga bra tider... Blööö...
   Men iaf så var det nice och trevligt folk^^ Som det brukar vara:P
   Innan jobbet frog jag och Marie till Wilys och shoppa loss:P Mat för 3oo och två böcker om fisk och smoothies^^ Ska klara av att göra en smoothie snart hade jag tänkt:P Det var faktiskt roligare att gå och handla med ngn även fast båda är koncentrade på sitt eget^^ Vi har fortf gratis Cola light plus i pers. rummet (<3 light plus!!!) och maaasa rukt.. Men det är ju lighten som räknas :P Bästa tanken ngnsin av Carina och Ulf! haha jag har seriöst missbrukat dem de senaste dagarna, antagligen därför ajg är sjuk nu>.< Bruakr bli färkyld typ av sprite zeron, I shit you not!

   Ajja... Skulle skriva ngt mer men kommer inte ihåg det >.< Men jag vill Tobbe för att han gör så att det är kul att stänga, Emma för den tiden hon agv oss och Robin för att höll mig sällskap i sms form hela passet:P


   Sofia over and out and in to the bed för att sova!!

   Peace!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0