Whos the king of my castle!!!


   Jobbet sög verkligen inte idag! För än gångskull måste jagsäga, då ajg har vart så trött på det den senaste veckan och bara velat gå hem! Igår hade jag som tur är Tobias att busa med i köket och idag hade jag Martin. Jag är dock fortf liiiite rädd för hur många timmar det blir den här månaden :( jag har ju 8o som grund... Det säger väll allt när ajg har en hyra på 36oo.. Men de senaste månaderna har jag ändå jobbat 12oh. Tror dock inte det blir så mycket den här månaden så Februari kommer bli en fattig månad >.<

   Var inne på en blogg förut där en kille skrev om miss universum. Det tar vi inte nu utan de som jag tyckte var kul att bli påmind av var den underbara musiken ala 9o tal!!! God I miss you! Så zappa in på Youtube och sökte på en av mina favorit låtar när jag gick i mellanstadiet som ajg kan gå och nynna på än i dag och hitta den! ^^ (Ganska lätt dock då den heter samma sak som de sjunger i refrängen, och refrängen sjunger de hela tiden ^^ puss på dig 9otalet^^) Dock så hitta jag först en annan video till den som visar den plastikopererade katt kvinnan (Mjao) stå och vara allmänt tråkig. Och nej jag kallar henne inte kattkvinnan för att hon håller i en svart katt utan... tja.. hon ser liiiiite plast ut >.<
   Men tillslut fann jag det jag ville ha! Anime videon omvisar typ en naken/halvnaken tjej mest i början och massa pang pang! Kul att man kommer ihåg vissa saker fortf! tex att videon ska vara anime och att det finns en hund pang pang maskin med i den! ^^ Good dog! 
  

   och nej jag tänker inte visa den nya remixen på den.. Människan som gjorde den borde verkligen seriöst skämmas! Att de vågar besudla en sån underbar klassiker!

  

Gaah!!! mina händer funkar knappt ju! Det är ngt fel på de och jag vet inte vad... Eller jo kanske att de är lite frusna men jag har ju för fan vart inne i över en timme nu!




    Andra underbara gamla klassiker som inte kan dör är ju självklart alla från Daft punk, (Spreinger och hämtar mina Absolute music 26,27,28 And yesh I'm proud of them!!!) Bran van 3ooo "Drinking in LA" (bla) 911 "Party people... its' friday night",  666 "Amokk" (Ni vet han med hornen och två brudar med stora bröst!) Spice Girls "Alla låtar!!!"  Cartoons "DooDah!" (Everybody sing the song, dopdah! doodah! Well everybody sing the song. All the doodah dey!)

  
Gaah det finns för många bra för att orka nämna alla! Vill u ha en skiva som har rolig 9otals musik så är mitt tips Absolute Music 26! Förutom massa roliga så har den även Petter och Kaahs vackra "Du vet att jag gråter" också!

   Dumma musikmelodier med massa pinsamma videos som får en att vilja skjuta sig själv så fort man ser de! Gaaaah! Give me more
   Hittar dock inte Kask med "Golden heart" Någon stans :( Kommer ihåg att jag älskade den. och skiva som den är på  Självklart 26an >.<) har vart borta fööör länge... Inte heller Zoom med "Take everything" Youtube har inte allt tydligen >.< och inte heller google




   Nu funkar inte mina fingrar längre (Och det är därför jag raderade en mening precis för att jag gjorde ett gramatiskt fel och skrev om det hela >.<)


   Kanske senare... Får bli tv nu och sen kommer Hannibal och för mig bort i några timmar! (Hmm kanske kan få i mig ngt att äta också, gröt är ju gott och det är ju bara att värma! Men har jag ngn kanel... det tror jag inte >.<)




 
lite kul dock:
http://www.youtube.com/watch?v=ArCnMMP-R-c
http://www.youtube.com/watch?v=u8JC7cWM6zg
http://www.youtube.com/watch?v=LSVbEACIZkE


   plus en massa mer som jag lyckades ta bort  och inte orkar lägga till igen >.<

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0