svull.


   Kan nog inte förklara hur dåligt ajg mådde igår när jag skulle gå och lägga mig. Åt Pizza för första gången på typ evigheter. Smällde i mig en hel plus salladen man fick med, men var fortf hungrig. SÅ jag fixade till lite snabbnudlar och käka de, fortf hungrig. Koka upp lite mer nudlar och satte i mig de och nu blev jag ganska mätt men jätte törstig så jag hällde i mig två glas jordgubbsaft och då smällde det till ordentligt! Jag låg verkligen i soffa och kved av smärta!!! Fy fan never again! Men det är ändå inte det värsta! Dagen efter när jag vakna var jag jätte hungrig igen! WTF LIKSOM! All den maten i onödan typ >.< haha

   Men men, jag är inte bitter över hur mycket ajg vägde in på förut.. Neeej nej då! /fuuking jäfla hor kilon som smyger på en så här!!! Iiiiiiiiinte precis vad jag behöver just nu.../ Jag behöver lite tid och mindre press...




   God. Är det bara jag som kommer på sig själv med att formelera meningar som jag ska skriva in i bloggen senare men som ajg aldrig kommer ihåg efter tio minuter? gosh vad irriterande det är, för jag tänker saker som jag verkligen skulle vilja ha med men det går verkligen inte att komma ihåg! >.<

   Ajja... nu ska jag gå och göra varma svampmackor i ugnen (Måste skaffa en micro!!! SOOOOOOOOOOOOOON) enjoy!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0