shit pommes frites



   Jag ska bli skiftledare nu! ^^ Känns braaaaaa. Ska börja gå med maddei januari så får vi se när jag blir kodkänd och allt... hört att det tar ett år för vissa, vilket jag tycker är jjääääfligt fult.. Ge mig löneförhöjning! ^^

   Igår var förjäfligt... Mådde skit pga massa saker... bla har jagfått redapå att morfar har en tumör i magsäcken, när jaghörde det först i helgen så kändes det som no big deal (hehe donken skämt>.< haha) men igår mådde jag förjäfligt.. och jag hatar när det går ut över jobbet som det gjorde igår... Sen att jaghar annat stort so ajg tänker på också gör det inte precis mycket bättre... Fuuk måste skärpa mig nu... Vet att jag hatar hösten psykiska del, får mig alltid att må sämre, men ajgär så förbannat trött pådet... men men.. GÖR OM GÖR RÄTT!

  
Snart kommer Emily och sen rebecka och ellen skabli chill^^ Ellen tar med sig katterna som jag ska ta hand om medans hon och hennes pojke tillbringar två veckor på kanarieöarna med hennes mamma och systrar. jäfla as! vil också!i
  
Jag har tänkt på det, Om ajg sparar en tusen lapp i månaden så kommer jag ju riktigt långt om ett halvår! Måste bara få en kompis eller så att spara också^^

  nä ska lägga mig lite och sova i soffan innan de komer, eller kanske diska (vilket behövs >.< fuukö...) but anywho..

  bye

Kommentarer
Postat av: Flisan

Kul att du ska bli arbetsledare :D Dock är alla kurser bokade till augusti. Det suger!



Na, trettontimmen va i söndags. Vi gör väl nio-tio som mest på luncherna nu. Men säljer rätt dåligt på dagar överhuvudtaget. Mer på kvällarna, när alla barnfamiljer julhandlat :p

Aha... men då kan man ju fiffla och lägga dit kvitton eller nåt istället :p



porrmorr

2008-12-16 @ 22:10:31
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0