She goes' bla bla bla bla

Okej.. jag känner mig sjuuuuuuukt korkad.. :(:(:(:( Sårad, ledsen, besviken, lurad, imponerad... There is no ALIEN five comming next summer. OH MY GOD!!!!!! :....(  Min besvikelse gå inte att beskriva med ord! JAG VILLE JU HA DEN!!!!! Men creds till snubben som gjorde trailern, den var bra gjord och kändes verkligen som en trailer. Men vad ajg förstod nu så håller de på att göra en men den kommer inte komma ut på gaaanska länge >.<
   Själva plotten i filmen ska tydligen vara att Ripley åker till Alien planeten för att utplåna de för gott. And yes, thank the lord! Sigourney Weaver sägs ha skrivit på för att medverka, dock tydligen på ett vilkor! Att Ripley dör för gott i slutet av filmen!
   Det är som sagt bara vad folk i tv och film branschen har hört, men snälla gode gud! Låt det vara sant!!!! Jag vill jag vill jag vill!!!


Bild tagen ifrån www.mulletman.org/manips.html




   BTW FYI från det ena till det andra. Kan man stämma en katt? De har på två dagar rivit ned och gjort sönder två saker, min tomte som ajg fick av mormor och min smyckes hand. Handen går att limma fast men tomtens näsa är pulveriserad. Nej jag vet inte vilken av katterna som rev ned tomten, jag var inte hemma. Men jag vet att sir Giles, knodden, fettot, fettokisen. Rev ned handen och då Buffy inte gillar att klättra i förnster så har chanserna ganska stora att det var sir Giles som rev ned tomten.

   "Give me back me tomte you fettokisse!!!"

  
Äh. wtf.... kissen har ju pondus så han har nog kattadvokat kontakter som kan rå mörda den jag skulle skaffa.. Fuuk.. det är nog inte värt det...

funny pictures of cats with captionsfunny pictures of cats with captionsfunny pictures of cats with captionsfunny pictures of cats with captionsfunny pictures of cats with captionsfunny pictures of cats with captionsBasement Cat summons his legions...

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0