Så spännande som bara spenat kan göra det!


   Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig, Hungrig,


  
Hur den bliva? Hur den vara? oåååååååh! Vad spännande! Ska det blir en superduper go ny sorts spenat lasagne a la Krook, eller kommer det bli, som så ofta, en besvikelse? Donno jätt. Men spännande är det.. Mitt illamående har som tur är utbytts mot ett hunger illamående! Så give me give me!



Did I mention att ajg typ skrämde min rest. chef idag? Kom in på jobbet och in i omklädningsrummet för att ta av mig alla fettokläder som skyddar mot vädret och tappar självklart Bullen (Min pod)

   "FUCK I HELVETE!!!!"

  
säger en Sofia som var lite lätt irriterad redan från början, hör hur ngn spolar på toan och sen ett litet huvud som sticker utt med en förvånad min. 

   "Ojdå.."

  
Det är inte lätt att vara tjej ibland och grinig.


Spenat besvikelse :( I must have das ketchup!!!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Mjiiih... jag vene. vi flyttar inte förens den 30e så det kan nog bli lite svårt. Men nånstans måste det ju va fest så det styr vi ihop ;)

2008-12-09 @ 19:15:54
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/
Postat av: Flisan

Jo men juldagen är väl officiell hemvändarfestauppjulklappspengar-dag? Eller? :p

2008-12-09 @ 19:41:55
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0