Så mycket så goot!


   Jag vet jag övebloggar nu och cpar mina fingrar ännu mer! Men var tvungen att lägga till den här! Ingen 9otals låt.. tror jag >.< haha Det är Damien Rices cover på Radioheads Creep. Som i mitt tycke är sjukt mycket bättre än originalet! Så himla underbar och äckligt igenkännande... >.<
   Dock så är allt den här mannen gör perfekt, men detta gör ju det hela bara ännu bättre! Och de som säger att han är en fet gammal gubbe kan dra t H******************************************** NONO YOU DONT SAY SUCH THING! BAD BAD BOY!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Läste din kommentar i killens blogg om Miss Universum.



För att delta i tävlingen ska man vara naturligt vacker, inte ens färgat/slingat håret. INTE opererat sig m.m. Såg att du skrev det.

Miss Universum är naturligt vacker, bara så du vet :)

2008-12-10 @ 20:42:20
URL: http://saannes.blogg.se/
Postat av: victor

t2z8FSgC

2008-12-11 @ 10:01:25
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Sanne

svar; nejnej, jag blev inte arg. ville bara säga att som deltagare i Miss Universum så är det naturlig skönhet som gäller :)



Kvinnor från Venezuela är kända för att vara vackra, men landet är även känt för att många kvinnor plastikopererar sig. Så du har rätt i att dom plastikopererar sig, men som sagt jag tror ju inte att dom opererar sig för att vinna, för då skulle vilken människa i världen kunnat delta. :P

2008-12-11 @ 15:31:50
URL: http://saannes.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0