Ny blogg nya tag?


   Vi får väll se. Just nu är det ända ajg vill att sova. Hahaha^^ Typ tvärtom att skriva :P Nää ska se Criminal minds, en show som verkligen typ bara har shnyggon i sin grupp!! (Förutom han den där gamla "chefen" ^^)

   Hade en helt underbar kvll i dag med brudarna! Brukar inte bli ngt sånthär och om ajg tänker efter riktigt ordentligt så har ajg nog inte riktigt vart på tjejkväll på typ flera år! Alltså inte en sån tjejkväll när man är två det har ju hänt, utan när man är minst fyra (fem som vi var i slutet^^) och bara sitter och äter Tacos (OBSERVERA!!! VERY MUCHO IMPORTENT!!) och tjatar om olika saker. Dock kände jag mig lite tråkig då jag sitter proppmätt och bara vill gå och lägga mig pga tröttheten och illamåendet >.< Men jag är så glad att vi hade den här kvällen! Hoppas vi har det snart igen, skulle vara jätte kul med en jul middag! Har typ redan själv börjat planera maten :P och senare kanske nyårs middag! Vi får se ^^

  Nu börjar Criminal minds och jag ska få sitta i lugn och ro och gotta mig i söta pojkar! ^^


Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0