Looki looki



   Hitta den här lilla godis biten med massa bra band som började på 9o talet. Många är "Amen, det visste jag väll!" Men en del är "Nämen ojsan! Den låten var länge sen!" Eller jag.. en iaf. Men hur många kommer ihåg ett band som heter bambujamby elelr wambutumpo... tja... jag läste det för en minut sen och har redan glömt bort det. Dock är jag lite rädd för att Flisan ska slå mig för att Oasis är med och låten snubben har valt är Wonderwall Be nice!

  
Men allt som allt tycker jag listan var en fin 9otals band lista^^ Men det finns många mååånga mer!^^

Kommentarer
Postat av: Flisan

Chumbawamba?



Ja vi får väl se hur det blir :) nånstans och något blir det väl!

2008-12-10 @ 19:36:55
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0