KRAMPANFALL!


   Stavas K-R-A-M-P-A-N-F-A-L-L. Trevligt trevligt att få det mitt i en rush liksom >.< Blöö. Höll mig från att springa på toa och var tvungen att stå och kallsvettas i fem minuter. Tillsist när ajg hade lite skåp och så g att det inte kom ngt folk såvar jag tvungen att säga till Rebecca att  jag behövde springa... Inget hon gilla då hon skule bli själv och hon tyckte att jag kunde vänta tills Gunilla kom in. Men jag kunde inte vänta VAR TVUNGEN ATT SPRINGA, NU!!! Så jag sprang och satte mig och inget kom! Wtf liksom! Så med en snällare mage trots otömningen så kom jag tillbaka och mådde ändå hyfsat hela tiden ut sen^^

   Just det ja! Jag träna idag! Typ första gången på evigheter kändes det som! Och det kändes! Klara mig inte riktigt igenom hela bodybalancen, var tvungen att vila mer än en gång på hela passet. Jäfla mage. Skulle göra kamelen. But nooooooooo!!! Det gick inte Herr Rygg med på! Vet INTE vad som var felet. Det gjorde typ itne ont, fast det gjorde ont, jag mådde inte illa, fast jag mådde illa... Gosh when will it end?

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0