"Is she more beautiful than me?"


   Gosh nästan så jag önska att jag aldrig fått den dä'r cdn från flisan för ett halvårsedan (som jag fortf har lovat att göra en tillbaka >.< fuuk jag suger på sånt!) Har en låt med babyshambles på hjärnan, kommer inte ens ihåg vad den heter... Eofs så är den ända låt som jag kommer ihåg namnet på "Fuck Forever" men det är itne så svårt att komma ihåg heller :P  Jag tänkte ju gen de en chans i dag på spårvagene, inte varit så förtjust i Pete & Co förut (Förutom just Fuck Forever som jag har Hultsfreds minnen av^^) och måste säga att de inte är så tokiga, förutom den där reggae låten mitt iallt, Sorry boys, you lost me! I guess I'm not as smart as you afteral....

   Jobba idag, var faktsikt riktigt kul! Och det är första gången på länge! Trodde det skulle bli piss dag då jag vaknar upp och fullkomligen kände hat mot katterna bubbla i mig! HELA MITT KÖKS FÖNSTER VAR NEDRIVET! En ljus jul stake (Som jag btw nu märker inte funkar...) min cigg-fimp kruka (Som det faktiskt låg en fimp i då Emily invigde balkongen i veckan...) Min jul(advent stake.. Faktiskt så hade de inte lyckats välta ned min krukor den här gången! Men det fanns tillräckligt med skit på golvet ändå för att göra mig pissed...
   Inte nog med detta! När jag ska ge katterna sitt torr foder/mat (Som btw är nog varför mina saker är ned rivna, fettokatten ser duvor = "Mums mat! Om jag pringer tillräckligt många gånger fram och tillbaka på fönster bläcket så paralyseras de och förs med min intelligens tanke kraft igenom fönstret in till mig!)  dagen innan hade de vält ned den och grävt ett stort hål i den så själv helvetes kalrt så åker lite av de ut på golvet >.< INTE MIN DAG!

  
Men men som sagt, helt softish dag på jobbet! Jobba med Pernilla och Tobbe Trollkarl mfl. Ända negativa måste var idioten som skäller ut mig pga att jag missförstod honom och att jag sa att det skulle dröja åtta minuter istället för sju "Som alla andra säger!"

   let me take it from the start.

   Vi har en äppelpaj i skåpet.
   Han kommer in frågar

   Idiot=  Är det där de ända pajerna ni har?

   Jag= Nej vi brukar ha kampanj paj också men inte just nu!

   Idiot= Men då tar jag den pajen!

  
Då kommer Pernilla på att hon har glömt slå in en äppel paj till driven och säger att tyvärr måste hon ta den. Och då brakar helvetet loss! Idioten blir förbannad när hon tar den och gapar att han ska ha den och att jag ska säga till henne att han var först. Jag försöker förklara att det har blivit fel och att den var bestäld innan, men han fattar ingenting! 

   Jag= vi kan göra nya men det kommer dröja.

   Idiot= Men du sa ju att ni hade några andra!
  
   Jag= Kampanj paj ja men vi har flera äpplen.

  
Här kommer jag inte riktigt ihåg exakt vad som sägs precis förutom att han anklagar mig för att ljuga och jag försöker förklara att jag missförstod honom, han säger att jag bodde lära mig sköta mitt jobb mm.. Han lugnar sig inte och beställer ändå två pajer  och en milkshake plus ngt mer. Fine... Jag kan klara av såna idioter när de håller på såhär det är de som är dumma inte jag! Men när jag sen säger att det dröjer åtta minuter så freakar tönten igen och skäller ut mig för att andra säger att det ska dröja sju minuter och kallar mig dum ihuvudet... 

   Va fan!!!

  
Som sagt, det finns vissa saker man får klara av, men tom jag har en gräns! Säger där är dörren, jag tänker inte servera dig mer, Hej då! Tönten svär och smäller till brickorna och drar till sig till sin bruds (ful) bord.... Behöver jag tillägga att jag skakade av raseri i en halvtimme efteråt? Det som gjorde det lite bättre var att gästerna som stod bakom honom tyckte han var lika idiotisk som jag när jag bad om ursäkt för allt. Och samma med två killar som hade käkat innan och skulle ha lite kaffe och glass senare sa att det absolut var inga problem när jag bad om ursäkt om det störde innan..

   Det är ganska konstigt igentligen att JAG måste be om ursäkt för ngn annans dåliga uppförande, men om det visar att ajg är en snäll person så gör jag det gladeligen! Så många leenden som jag har fått idag i kassan gör det så himla mycket roligare! (Att få en person som är sönderstressad och som skäller på barnen för att de inte har bestämt sig och velar och är allmänt bitter till att le och säga tack när allt är klart, DET gör min dag!) ^^

   slem kyss!


Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0