I'm fighting, to live longer. Åtminstonde ett dygn... ^^


   Att dygna kanske inte är det smartaste, men jag har saknat det lite. Det är något visst med att sitta upp mitt i natten och typ inte göra ngt men också göra allt! Det är oftast nu som jag brukar städa upp sånt jag annars inte orkar och det är oftast nu jag orkar göra saker jag annars inte brukar orka göra, som att måla och shit^^
   Haha gud jag vet att jag kommer hata mig själv i morgon när jag är på jobbet! "Fan detta ska jag ALDRIG göra igen!!!" brukar bli så^^ Men ändå gör jag det^^ När jag bodde i Norpan brukade jag sen i slutet av min tid där gå ut och gå när det börja ljusna. Norrköping är faktiskt välldigt fint, speciellt i gryning. Det är ngt med luften och färgerna. Sen att det kanske bara är tio personer i stan som är vakna och ute och rör på sig, gör bara det hela bättre!

   Det är inget jag vill göra här, man kan itne precis in till stan från Hammarkulle... Shit skulle ta flera timmar ^^ Men om jag bodde inne istan skulle det nog lätt vara värt det! Kanske ska ta och åka in tidigare och bara gå runt lite i stan när det börjar ljusna... Eofs så är det ju svinigt kallt just nu, och när ajg pratar om hu skönt det är att gå i Norrköping i gryningen så menade jag i September, när allt som behövdesvar en vindjacka och smala vantar och inte en effing Canadien Goose jagcka och skinnvantar ^^ Hehe vi får se!


Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0