ALIEN 5 och(!) UNDERWORLD 3!!!!!


   Jag säger som Homer Simpson gjorde en gng i ett avsnitt:

   " Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! "

  
För detta är seriously det största som har hänt på länge och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills den kommer ut!!!

   "Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! Oh my god! "

  


   And Yesh! I am a sucker för såna här filmer! Underworld har kanske inte världens snyggaste varulvar i sig, men det är banne mig ngt som drar! Även fast Kate Beckinsale inte medverkar i den här filmen (So handlar om, typ "Hur allt började") Så kittlas det av förvnäntan för att den här ska komma ut. Måste vara att Bill Nighy (Oh my god! Oh my god! Oh my God!) får vara med i hela filmen igen och snubben  (Sexxy mann sexxy mann!) som spelar Lucian (Även i denna film:P) är med igen!
   Ge mig underbara 2oo9 nu tack! Det känns som att 2oo9 komme vara ett underbart roligt film år för alla film äcklon! (Me counted!) Så dags att sluta dra sig för att gå på bio och börja göra det och sen så bara mååååååååååååste jag skaffa ALIEN fem på dvd! (Ja jag tänker lite väl långt i förväg ibland >.<) Men min Elien samling är ju itne komplett nu ju! Har ettan till fyran på Alien. Har båda predetor filmerna (Ngn stans, kommit bort lite i flykten :( men tror föräldrarna har de.) och AvP 2... Shit den var ju inte komplett då ens ju! Fuuk måste inskaffa AvP1! Mina föräldrar har den kanske kan "råka" få med den nästa gång ajg åker upp^^

   Det ända som saknas nu som skulle göra min lycka total vore om det skulle komma En Spongebob the move 2! Jag har verkligen inga problem med tåor och shit, visst ofta är de sämre men det beror heöt och hållet på vilken sorts film mam gör en tvåa på! En svampbob tvåa skulle nog snarare var lika underbart snurrad som ettan! Dock ser det inte ljust ut på den fronten just nu så jag antar at jag får nöja mig, nej! Bad Sofia! Man NÖJER sig inte bara med ettan! MAN ÄR BARA TOTALLY FUUKING GLAD ATT DEN FINNS!
  
Ajja, hitta dock den här trailern som var ganska grymt gjord! Först med alla frågor om typ meningen med livet och sen frågan alla kan som ahr sett svmpbob!

   "Who lives in a pineapple under the sea?

   SPONGEBOB SQUAREPANTS!"

  

Nä dags för gose tid med lånekatterna!



Shit glömde ngt otroligt viktigt som händer i filmvärlden 2009!!! Kenny Begins 25e Mars! Be there!





   Försöker Björn Gustaffson prata Ösgötska?

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0