081208-09


   Jag skulle verkligen vilja ha en semester. En sån där Gotte-godis-med-sol-och-bad semester! Bara för en helg skulle räcka! Men för det måste man ju ha pengar, caaaaaasssh. Vilket jag inte har. Jag har ju för fan inte ens så att jag kan köpa alla julklappar klart! Visst det kanske är många som inte bruakr köpa allt innan man får ny lön den 22de. Men jag ahr seriöst bara cirka femhundra kronor kvar... Kanske 6oo om jag tänker efter. Och ca 2-4oo av de ska gå till en tågbiljett till Norpan för att jag ska fira jul där.

   Inte kul...

  
Men men.. Jag är inte bitter....

  
Nä snarare van ^^ Haha att lefva fattight äro min sthil.. Eller har blivit det.. Fasen ge mig handledar lönen nu! Så får jag åtminstonde ite mer pengar i månaden.. Inte mycket, men lite mer! Och för att få den så måste jag sluta vara bitter på jobbet ^^ Så ska smiska mig i säng nu så att jag är pigg och glad, korv spad (Om det nu heter så?) i morgon^^

   Natt mössa på er!

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0