--

   Jag mår så himla illa, nej det är inte kul. Att må konstant illa ÄR INTE KUL! jäfla bajs illamående. ingn träning, orkar nästan inte jobb och vågar knappt träffa mina vänner på stan för att det känns som att jag ska behöva spy närsom helst!

   Why oh why do you keep on punishing me for something I don't know!

   Gud är en liten sadist ibland allt! Sitter där i sin baowta stol med ett litet flin på läpparna och typ har en model av mig framför sig som han petar på där han vill att jag ska slå mig, få ngt nytt blåmärke, må illa, you name it. Inte så konstigt att jag jämt får blåmärken som jaginte vet var de kommer ifårn >.<
  
   Gaaah! Probbet är att när jag är hemma så vet jagså mycket jag skulle vilja göra men som jag inte kan göra! (Förutom sova men Holmis och jag ska träffas sen och sover jag nu så kommer jag förutom att må illa ha världens typ bakissmälla.. Tja det känns som det iaf efter att jagvaknat och sovit i en timma >.<
   Iaf. Ngt jagskulle vilja göra nu (Förutom sova. Men jagtror det är förstått nu^^) är att måla! Måla med olja eller akvarel, det var verkligen toklängesedan jag gjorde det och jagsaknar det söv mycket! har värsta iden nu också! Jag vill måla insidan av en spårvagn som är nästan full med folk fast lite här och var så är människorna sjögräs!

   I can see it clearly now!

   Men hoppas jag får det i julklapp så kanske jagkan börja med det snart iaf :P

   Ngt annat jag vill har är forf. Kent boxen! Har dock anmält till farmor nu att jag önskar mig den i julklapp så vi får se^^ Sen så hittar jag en till godispåse på bengans när jag var där med Emily i förr förr går (Tror jag :/) en mumsig fyra cd skivig med Amy Winehouse! (Give me give me give me!) Det sägs ju att hon snart ska börja spela in en ny cd skiva, men man vet ju inte hur långt det håller... Hon kanske dör innan, vem vet>.< Så då skulle det här vara ngt riktigt mumsigt så länge! Då jag får lite Amy-nytt-material-abstinens ibland!

   Usch nej tillåt mig nu gå och spy, eller iaf gå och bajs ut illamåendet och sen får vi se om jag orkar göra den där mumsigt-smarrigt-underbart-goda spenat pajen/lasagen (Eller hur det stavas >.<) 

  
pussis

Kommentarer

Vad du säga?:

Vem du vara?:
Kom ihåg dig?

Om du vill hava mail svar skriv address här och SÄG DET I KOMMENTAREN!!!: (publiceras ej)

DIN bloggaddress så att jag kan svara:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0